Меню сайту
Каталог новин
Мої статті [69]
Офіційні  сайти

 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради


Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса

Сайти методистів
 Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Сайти педагогів
 Сайт Катерини Аркуші учителя історії і правознавства Миколаївської гімназії №4 
 Сайт Олени Іртищевої учителя історії і правознавства Миколаївської ЗОШ №51 
 Блог Ганни Новицької, 
учителя української мови і літератури 
Миколаївського економічного ліцею № 2  Блог Андрія Курчина, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №35
 Блог Ірини Прокопенко, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №28

На допомогу
вчителям 
та учням 
 Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 69
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

З 25 по 27 січня Centropa і її партнер у Молдові (на базі ICTPD в Кишиневі) провели перший навчальний семінар для молдовських освітян у Кишиневі «Громадянське суспільство, мережеві служби комунікації та історія євреїв Молдови у 20 столітті».

У роботі Міжнародного семінару Centropa взяли участь 50 освітян, громадських активістів, журналістів з Молдови, України, Німеччини та Польщі. Миколаївську область України представляла вчитель ЗОШ №53 Данилова Катерина Михайлівна.

Читати далі

 

Мої статті | Переглядів: 688 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 15.02.2017

13 грудня 2016 року вчителі – суспільствознавці долучилися до міського освітнього проекту “Використання хмарних сервісів в освітньому процесі”.

Перше засідання відбулося на базі Миколаївської гімназії №4. Стати учасниками проекту виявили бажання 20 вчителів історії із ЗОШ №1, 3, 15, 20, 25, 27, 28, 43, 46, 47, 52, 53,  54, 57, 64, гімназій  №4, 41, ММЛ, класичного ліцею. Модератори творчої групи  - вчителі Соколова О.П., Іртищева О.А., Аркуша К.В., Гончаренко Н.В., Гладун В.В. ознайомили педагогів із  можливостями Google - диску та використанням їх у навчальному процесі.  Учасники заходу обмінялися  думками щодо дидактичних особливостей організації уроку історії з використанням ІКТ.

Висловлюємо щиро подяку адміністрації Миколаївської гімназії №4 (директор Тубальцева Т.О.) за допомогу в організації та проведенні заходу.

Montage создан Bloggif

Мої статті | Переглядів: 446 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 29.12.2016

Освітні заклади — це саме ті інституції, що мають усі можливості для того, щоб долучитися до формування медіаграмотного споживача. Як для вчителів, так і для учнів важливо стати інформаційно та медійно грамотним, набути певних навичок, пов’язаних з роботою в інформаційному та медіапросторіОсоблива роль суспільних дисциплін, бо саме вони найближчі до новітньої історії, і хоча термін «медіаграмотність» не завжди вживається, але саме викладачі суспільних дисциплін використовують методи аналізу різних джерел, наприклад, коли йдеться про конфліктні ситуації і складні соціальні процеси.

Історична освіта в Україні на сучасному етапі неможлива без розвитку навичок медіаграмотності в учнів. Сучасна молода людина має бути здатна сприймати, створювати, аналізувати, оцінювати медіатексти, розуміти їх соціокультурний і політичний  контекст. У процесі роботи вчитель має змогу розвивати в учнів вміння використовувати, аналізувати, оцінювати і передавати повідомлення (меседж) у різних формах, а також здатність критично «читати» медіатекст. 22 листопада  2016 року відбувся тренінг «Формування медіаграмотності вчителя суспільних дисциплін», учасниками якого були 25 педагогів загальноосвітніх навчальних  закладів місті. Програма семінару передбачала опрацювання наступних питань «Можливості інтеграції медіаосвіти  у викладання суспільних дисциплін», «Мова ненависті: минуле і сьогодення»(Майборода Л.М.), «Використання документального кіно в позакласній роботі» (Данилова К.М., вчитель ЗОШ №53).  

Montage создан Bloggif

Мої статті | Переглядів: 506 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 29.11.2016

Montage создан Bloggif

Із метою підвищення рівня професійної компетентності вчителів суспільних дисциплін загальноосвітніх навчальних закладів міста Миколаєва 04 жовтня 2016 року на базі Науково-методичного центру  кафедрою філософії освіти, теорії та методики суспільствознавчих предметів Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено семінар-практикум «Сучасне кримінальне право: підходи, зміст, методика навчання на уроках правознавства». У ході семінару завідувач кафедри, кандидат юридичних наук, доцент Сторчак Ніна Анатоліївна разом із педагогами розглянула історичні та сучасні наукові основи кримінального права, новації змісту кримінального законодавства України, системно-структурні зв’язки кримінально-правових знань тощо. Методист кафедри Мирнінко Ірина Григорівна опрацювала з учасниками питання щодо  формування кримінально-правових компетенцій учнів засобами правознавства, реалізації практичної складової уроків із кримінального права відповідно до чинних навчальних програм.

Практичні навички суспільствознавцями відпрацьовано з таких проблем, як визначення тенденцій кримінально-правової політики на основі змісту законодавства і статистичних даних; аналізу відображень кримінального права в суспільній свідомості (народній творчості, літературних творах, моралі, релігії, результатах соціологічних опитувань); роботи з текстом Кримінального кодексу України; оволодіння методикою розв’язання задач та інших практичних завдань із кримінального права; юридичного конструювання; визначення найбільш ефективних методів і технологій навчання кримінального права в основній і старшій школі. Учителі отримали навчально-методичні, статистичні та презентаційні матеріали, що можуть використовуватися у навчанні правознавства учнів та виховній роботі  в школі.

Учасники семінару засвідчили актуальність та необхідність диференційного підходу до вивчення галузей права, а також готовність до оволодіння новими знаннями і навичками  зі змісту та методики навчання кримінального права та використання його виховного та превентивного потенціалу в системі шкільної освіти.

Мої статті | Переглядів: 430 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 29.11.2016

20-22 вересня 2016 року в м.Одеса проходив регіональний науково-методичний семінар «Масове насильство і Голокост на теренах України в першій половині ХХ століття». Організаторами виступили  Український центр вивчення історії Голокосту спільно із Меморіалом Шоа (Mémorial de la Shoah/Париж, Франція).

Учасниками семінару були освітяни з Одеської, Херсонської та Миколаївської областей.

Протягом трьох днів учасники прослухали лекції відомих французьких (Жорж Бенсусан, Бруно Бойе, Томас Шопар, Антуа Жерма, Алан Блюм, Наташа Шечуті), німецьких (Дітер Поль), українських (Анатолій Подольський, Андрій Руккас, Михайло Тяглий, Андрій Усач, Ірина Моторна) науковців про сталінські репресії, витоки антисемітизму, геноцид ромів тощо; обговорювали питання історії Голокосту та злочинів нацистів в Україні в контексті масового насильства у ХХ столітті.

Нікого не залишили байдужими відвідування місць пам’яті в Одесі та музею Голокосту

Мої статті | Переглядів: 635 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 29.11.2016

Montage создан Bloggif

Нові характеристики змісту історичної освіти за Державним стандартом 2011 року і новими програмами зумовлюють істотні особливості організації пізнавальної діяльності учнів у навчанні історії та уроку історії як основної форми навчання. Ці особливості пов’язані з новими цілями історичної освіти загалом та цілями уроків історії  зокрема. Невміння сформулювати конкретні навчальні цілі уроку відповідно до предметних компетентностей унеможливлює ефективну організацію процесу навчання. З метою підвищення професійної компетентності молодих педагогів,  освоєння інноваційних та ефективних технологій в освіті 12 вересня 2016 року у рамках виставки-презентації педагогічних досягнень «Освіта Миколаєва-2016» проведено  тренінг «Сучасний урок історії: компетентнісно орієнтовані цілі і структура». Тренером був  Сущенко Ігор Михайлович, виконавчий директор благодійної організації «Вчителі за демократію і партнерство», координатор освітніх проектів, тренер освітніх програм, розробник тренінгових модулів, автор та укладач ряду навчальних посібників. Учасники заходу - 25 вчителів суспільних дисциплін зі стажем роботи до 10 років моделювали уроки відповідно до компетентнісно-діяльнісного підходу, удосконалювали вміння щодо організації інтерактивного навчання на різних етапах уроку, обмінювалися досвідом роботи щодо впровадження нової програми та проведення практичних занять.

Мої статті | Переглядів: 464 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 29.11.2016

12 – 14 травня  2016 року на базі  навчально-наукового інституту історії, політології та права Миколаївського  національного університету  імені В. О. Сухомлинського  відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція на тему: «ІННОВАТИКА СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ ХХІ СТОРІЧЧЯ: ВИКЛИКИ І ШЛЯХИ РОЗВИТКУ». Організаторами конференції стали Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Миколаївський обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді.

В ході конференції  обговорювалися  питання, пов’язані із особливостями навчання суспільствознавчих дисциплін у загальноосвітній та вищій школі і підготовкою до цього процесу вчителів (викладачів).

Напрями роботи конференції:

Світові орієнтири та європейські стандарти суспільствознавчої освіти.

Методологічні підходи та концептуальні основи розвитку історичної та суспільствознавчої освіти в Україні.

Зміст та організація навчально-виховного процесу з історії та суспільствознавчих дисциплін у середній /вищій школі.

Нормативно-методичне забезпечення дисциплін освітньої галузі «Суспільствознавство».

ІКТ у навчанні історії та суспільствознавчих дисциплін.

Моніторинг та оцінювання навчальних досягнень із суспільствознавчих дисциплін.

Формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін.

Професійно-педагогічна підготовка та підвищення кваліфікації вчителя історії та  суспільствознавчих дисциплін.

Вчителі суспільних дисциплін Миколаєва та області отримали нагоду зустрітися з провідними науковцями, авторами підручників з історії та правознавства, отримали унікальні краєзнавчі матеріали  до відзначення 25-річчя незалежності України, які презентувала директор Миколаївського обласного архіву Левченко Л.Л. Дещо несподіваним і особливо цікавим для педагогів став молодіжний стартап «Неформально про формальну освіту: суспільствознавчий контент», який презентували студенти історичного факультету під керівництвом Старєвої Г.М. 

Висловлюємо подяку організаторам конференці., особисто Старєвій А.М. (відповідальній за проведення конференції) за змістовний, цікавий, практично орієнтований захід.

Мої статті | Переглядів: 473 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 26.05.2016

Людина може навчитися будь - чому,
справа лише  в тому, щоб запалити в ній
бажання вчитися.
Д. Дідро

29 березня 2016 року на базі ЗОШ №34 відбувся семінар «Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу на уроках суспільних дисциплін». Одним із центральних завдань  освіти  завжди було і є завдання формування мотивації навчальної діяльності, адже загальновідомо, що успіх будь-якої справи лише на 20% залежить від знань, а на 70-80% - від мотивації людини. Мотивація — надто важливий компонент не лише навчання, а й будь якої людської діяльності. Є мотив — є й бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність. Перед сучасним учителем передусім стоїть завдання задіяти в навчанні такі ресурси, які пробуджуватимуть і підтримуватимуть в учнів інтерес до пізнання нового. Від мотивації школяра залежить його успішність, глибина й міцність знань, бажання і здатність навчатися протягом усього життя.

В ході заходу  вчителям було презентовано  прийоми мотивації навчальної діяльності, які, на думку науковців, є найбільш ефективними в роботі із сучасними школярами.  Практична частина семінару базувалася на матеріалі нової  програми з історії України  для 8 класу. Висловлюємо подяку адміністрації навчального закладу, вчителям  суспільних дисциплін ЗОШ 334 Куцовській Л.І., Воробйовій Н.А., Марковській Н.М., Веремчук Г.Ю. за цікавий і змістовний захід. 

Презентації виступів:

Куцовська Л.І.

Воробйова Н.А.

Голенко Н.П.

Дрємова Л.О.

 

Мої статті | Переглядів: 497 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 01.04.2016

01 березня 2016 року на базі АДТ відбулося чергове засідання проблемної групи вчителів історії «Оптимізація сучасного уроку на інноваційних засадах» з теми «Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках   історії в контексті компетентнісно орієнтованого навчання». Епіграфом заняття стали слова   «Пам'ятайте, що насправді знає не той,  хто переказує, а той, хто застосовує на практиці».  Педагоги відвідали відкритий урок з всесвітньої історії у 7 класі, який провела Кучерук С.І.

Презентація до виступу Майбороди Л.М., методиста НМЦ

Контроль знань: загальні підходи (Ємеліна О.В.)

З досвіду Казюк О.В., вчителя ЗОШ №45

Завдання для тематичного контролю з теми "Країни Європи у 10 - 15 ст.(Ємеліна О.В., вчитель ЗОШ №10)

Новікова Г.Г. "Європейське суспільство і держави в Х - ХV ст." (Брейн-ринг)

 

 

Мої статті | Переглядів: 571 | Додав: larisamaiboroda | Дата: 06.03.2016

Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz