Практичні заняття (10 клас)
"Вибори до органів місцевого самоврядування" (Форносова Б.М., вчитель класичного ліцею)
"Вибори до органів місцевого самоврядування" (Паскаленко О.Д., вчитель ЗОШ №22)
"Право власності неповнолітніх" (Бессонов О.С., вчитель ЗОШ №3)
"Характеристика державного ладу" (Дубінка Л.П., вчитель ЗОШ №57)
"Характеристика державного ладу" (Варвянська Т.О., вчитель ЗОШ №16)
"Характеристика державного ладу" (Веремчук Г.Ю., вчитель ЗОШ №34)
Розвязання правових ситуацій з тем "Правовідносини", "Правопорушення та юридична відповідальність" (Сташук А.С., вчитель ЗОШ №32)
Розвязання правових ситуацій з теми "Основи теорії права" (Смекаліна О.В., вчитель ЗОШ №54)
"Характеристика державного ладу" (Сіра О.В., вчитель ЗОШ №14)
"Європейський суд з прав людини" (Яновська О.Ю., вчитель ЗОШ №24)
"Європейський суд з прав людини" (Мерзла О.С., вчитель ЗОШ№47)
Використання схем та таблиць на уроках правознавства (Паскаленко О.Д., учитель ЗОШ №22)
Семінар - практикум «Формування критичного мислення у роботі з нормативними документами: сучасний стан, проблеми, досвід»
Програма семінару
З досвіду роботи Дубінки Л.П., ЗОШ №57
З досвіду роботи Корсун М.А., Перша українська гімназія ім.М.Аркаса
Пропонуємо Вам матеріали роботи проблемної групи вчителів правознавства „Сучасні підходи до навчання і виховання учнів на уроках правознавства” (керівник – вчитель – методист ЗОШ №20 Порожня Людмила Миколаївна): план роботи групи в 2010-2011 н.р., виступи вчителів з актуальних питань методики вивчення окремих тем, конспекти уроків з курсу 9 та 10 класу, які супроводжуються вчительськими презентаціями.
Представлено досвід роботи вчителів Порожньої Л.М. (ЗОШ №20), Жильцової О.В. (ЗОШ №17), Сичової О.В. (ЗОШ №47), Іртищевої О.А. (ЗОШ №51), Паскаленко О.Д. (ЗОШ №22), ), Відайко Г.В. (Миколаївська гімназія №2), Курчина А.А. (ЗОШ №18), Гращенкової І.О. (юридичний ліцей), Селіванової – Зеркаль І.О. (ЗОШ №19)