Меню сайту
Офіційні  сайти

 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради


Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса

Сайти методистів
 Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Сайти педагогів
 Сайт Катерини Аркуші учителя історії і правознавства Миколаївської гімназії №4 
 Сайт Олени Іртищевої учителя історії і правознавства Миколаївської ЗОШ №51 
 Блог Ганни Новицької, 
учителя української мови і літератури 
Миколаївського економічного ліцею № 2  Блог Андрія Курчина, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №35
 Блог Ірини Прокопенко, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №28

На допомогу
вчителям 
та учням 
 Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
2017 - 2018 н.р
 
 
 
2016 - 2017 н.р.
Лист МОН від 28.04.2017 №1/9-233 "Про заходи до Дня памяті та примирення", що містить Інформаційні матеріали Українського інституту національної пам’яті до відзначення у загальноосвітніх навчальних закладах Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (Дня перемоги)
 

Про забезпечення навчальними програмами курсів за вибором та факультативів із суспільних дисциплін.

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти повідомляє, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 29.08.2016 № 1/11-11414 «Про надання грифа навчальній літератури» курси за вибором і факультативи з історії, правознавства та філософсько-світоглядних дисциплін забезпечується навчальними програмами, розміщеними у «Збірнику навчальних програм курсів за вибором для суспільно-гуманітарного напряму допрофільної підготовки та профільного навчання (історія, право, філософія, етика) у 3 частинах» (К. : Поліграфкнига, 2010).


Лист МОНУ від 02.09.2016 р. №1/9-455 "Щодо проведення заходів у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру"


Євромайдан. Ілюстрована хроніка ключових події політичної кризи в Україні 2013-2014 рр.

Згадайте нашу перемогу. Розповіді учасників Майдану

Видання серії «Літопис УПА» для використання під час вивчення історії України та проведення виховних заходів у навчальних закладах країни 
частина І          частина ІІ

 

Видання містить методичні рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів України, розроблені Українським інститутом національної пам’яті та схвалені Міністерством освіти і науки України до використання у навчально-виховному процесі.


 Наказ МОН України від 23.03.2016 № 312 "Про затвердження плану заходів у зв'язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру"


 Методичні рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів до відзначення пам’ятних дат у рамках Року Державності України (Лист МОН України від 24.03.2016 №1/3-148)

лист Міністерства освіти і науки України від 24.03.2016 №1/3-148, що містить рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів до відзначення пам’ятних дат у рамках Року Державності України, підготовлені Українським інститутом національної пам'яті.

У листі пропонується протягом 2016 року провести тижні історії під загальноукраїнським гаслом “Незалежність. Від 1991-го – назавжди” та інші заходи, активно висвітлюючи їх на web-сторінках навчальних закладів та органів управління освітою


Міністерство освіти і науки України надало методичні рекомендації щодо проведення виховних заходів у загальноосвітніх навчальних закладах до Дня початку кримського спротиву.

Мета проведення заходів — показати учням розвиток політичної та соціокультурної ситуації в Криму протягом лютого-березня 2014 року. А за допомогою хронології подій, письмових документів, усних свідчень, візуальних джерел, що документують події, які відбувалися на півострові, показати життя кримськотатарського народу після окупації.

Методичні рекомендації, наведені у листі від 16.02.2016 № 1/9-79 ЗАВАНТАЖИТИ 


"Про затвердження орієнтовних вимог до проведення ДПА у системі загальної середньої освіти в 2015 - 2016 н.р." (наказ МОНУ від 08.02.2016 №94)

 

Державна підсумкова атестація проводиться у загальноосвітніх навчальних закладах ІІ ступеня - з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу (такими предметами з суспільного циклу є історія України, всесвітня історія, «Правознавство. Практичний курс»)

Державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня проводиться у письмовій формі з навчальних предметів, згідно переліку затвердженому наказом МОН України від 16.09.2015 № 940 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році».

Завдання для проведення атестації укладають учителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.

Завдання для проведення атестації мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОН України.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.


ДПА-2016 з історії України в старшій школі (11 клас)Шановні колеги, зверніть увагу на інформацію щодо особливостей проведення ЗНО та ДПА з історії України в 2015 - 2016 н.р.

ЗНО з історії України: особливості тесту в 2016 році.

ДПА з історії України в старшій школі (11 клас)


2015 - 2016 н.р.

УКАЗ

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

№ 580/2015 від 13 жовтня 2015 року

Про Стратегію національно-патріотичного

виховання дітей та молоді на 2016 - 2020 роки

З метою виховання громадянина-патріота України, утвердження любові до Батьківщини, духовності, моральності, шанобливого ставлення до національних надбань Українського народу, наслідування найкращих прикладів мужності та звитяги борців за свободу та незалежність України як з історичного минулого, так і захисників, які сьогодні відстоюють суверенітет та територіальну цілісність держави у боротьбі із зовнішньою агресією, а також визначення ефективних механізмів системної взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства у питаннях національно-патріотичного виховання 

Детальніше


Перелік навчальних програм, підручників, навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання в основній і старшій школі у навчальних закладах з українською мовою навчання в 2015 - 2016 н.р.


Мирнинко І.Г. Актуальні питання вивчення правознавства в 2015 - 2016 н.р. (Методичний лист)

Методичні рекомендації МОН щодо викладання предметів. Історія

2014 - 2015 н.р.

 


“Про рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного  процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році” лист МОН від 29.08.2014 №1/9-433


Лист Міністерства №1,9-343 від 07.07.2014 "Про організацію навчально - виховного процесу та вивчення базових дисциплін в основній школі"


Переліки програм, підручників та навчальних посібників  для використання загальноосвітніх навчальних закладах в 2014-2015 н.р. (лист від 26.08.2014 №1/9-425)

Зверніть увагу, що враховуючи складну соціально-політичну ситуацію, яка склалася в країні і неможливістю своєчасної доставки навчальної  літератури Міністерством освіти і науки прийнято рішення про використання підручників попередніх років.


Про особливу відповідальність педагогічних працівників

  • Педагоги перебувають у особливому правовому становищі та виконують специфічні функції, не властиві іншим працівникам — беруть активну участь в інтелектуальному, культурному розвитку, у вихованні високих моральних якостей особистості. Саме тому Міністерство освіти і науки України (МОН) наголошує на особливій відповідальності педагогічних та науково-педагогічних працівників.

    У листі МОН «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників» від 29.07.2014 № 1/9-382 йдеться про те,що за недотримання або порушення законодавства, участь у антидержавній діяльності працівника буде звільнено.

    У документі зазначено, що навчально-виховний процес в системі освіти України мають забезпечувати непричетні до терористичної діяльності особи. Контроль над виконанням поставлених завдань буде здійснювати Міністерство освіти і науки та Державна інспекція навчальних закладів України.


    Рекомендації МОН України для проведення бесід з учнями щодо поведінки у надзвичайних ситуаціях

Наразі зросла роль та значення професійної діяльності працівників психологічної служби системи освіти та педагогів. Перед вчителями та психологами стоїть нелегке завдання — навчити учнів адекватно поводитись у надзвичайній ситуації.

У листі Міністерства освіти і науки України «Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації» від 30.07.2014 № 1/9-385 надано інформацію про те, як поводитись у надзвичайній ситуації, про вибухонебезпечні предмети та як уникнути враження мінами.

Знання рекомендацій допоможе зорієнтуватись у разі загрози ведення бойових дій, загрози ураження стрілецькою зброєю,під час повітряної безпеки.

Окрім методичних рекомендацій педагогам для проведення бесід з учнями у документі є поради керівнику навчального закладу.

МОН

 

 2013-2014 навчальний рік
 




  •   Лист МОНУкраїни від 24.05.2013 року №1/9-368 "Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення  базових дисциплін в основній школі".
 Дивитись документи

Михайлович Г.І. Особистісно-компетентнісне навчання історії: досягнення і проблеми.

  • Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями (додаток до навчальної програми з історії України та всесвітньої історії)

У 2011 та 2013 р.р.  році Міністерством освіти і науки, молоді та спорту затверджений перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання учнями. Такий перелік є обов’язковою складовою навчальних програми з історії України, всесвітньої історії та програм зовнішнього незалежного оцінювання. Детальніше




  • Зверніть увагу!
  Програми для 5-9 класів за новим Дежавним стандартом (будуть впроваджуватися поетапно з 2013-2014 н.р.)
   Історія
 
   Правознавство


 


      Державний стандарт освітньої галузі "Суспільствознавство" (2011 р.)

        Дивитись матеріал



 



Критерії оцінювання навчальних досягнень (за Державним стандартом 2004 року)
Наказ МОНмолодьспорту України про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів. 30 серпня 2011 р.
Вимоги затверджені у відповідності до Державного стандарту 2004 року.
наказ 996.jpg

Скачать
 МОНмолодьспорт України "Загальні орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх середніх закладів". 30 серпня 2011 р.
Вимоги затверджені у відповідності до Державного стандарту 2004 року.
1.Загальні орієнтовні вимоги до оцінюван
Скачать
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з історії та правознавства. 30 серпня 2011 р.
Вимоги затверджені у відповідності до Державного стандарту 2004 року.
Скачать
 

 


 
Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz