Меню сайту
Каталог новин
Мої статті [64]
Офіційні  сайти

 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради


Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса

Сайти методистів
 Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Сайти педагогів
 Сайт Катерини Аркуші учителя історії і правознавства Миколаївської гімназії №4 
 Сайт Олени Іртищевої учителя історії і правознавства Миколаївської ЗОШ №51 
 Блог Ганни Новицької, 
учителя української мови і літератури 
Миколаївського економічного ліцею № 2  Блог Андрія Курчина, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №35
 Блог Ірини Прокопенко, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №28

На допомогу
вчителям 
та учням 
 Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Мої статті

Усна історія як метод і джерело

23.04 2015 р. відбувся семінар «Можливості використання методу усної історії у викладанні новітньої історії в загальноосвітній школі». Семінар організовано чеською громадською організацією «Асоціація з міжнародних питань» (Asociace pro mezinárodní otázky, www.amo.cz АМО) в рамках проекту «Альтернативна освіта для українських шкіл» Міністерства закордонних справ Чеської Республіки програми «TRANS». «Пізнавати світ навколо себе, стежити за подіями і викладати їх з альтернативної точки зору, починати діалог між різними групами людей» – так визначає  головну мету  діяльності чеський координатор проекту Зденка Вагнерова.

Лектори - Юрій Волошин, професор кафедри історії України Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка та  Микола Боровик, кандидат історичних наук, доцент кафедри новітньої історії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка в своїх виступах розповіли про історію зародження й розвитку «oral history» у світовій та вітчизняній історичній науці, акцентували увагу педагогів на важливості вивчення усної історії в школі як інструменту для розвитку критичного мислення школярів. У ході семінару вчителі ознайомилися  з організацією проведення усноісторчних досліджень, розглянули можливість використання цього методу в шкільній практиці, зокрема підготовці робіт для Малої академії наук, вивчення окремих проблем вітчизняної історії, підготовки освітніх і виховних проектів. Олександр Зінченко, історик, журналіст, радник голови Інституту національної пам’яті детально охарактеризував методику проведення  глибокого інтерв’ю на прикладі власної книги  «70 годин з Президентом».

Такі заходи дають можливість педагогам дізнатися про досвід зарубіжних колег щодо вивчення питань недавнього минулого, опанувати сучасні  методики вивчення історії, сприяють комунікації педагогів з різних регіонів України.

Категорія: Мої статті | Додав: larisamaiboroda (24.04.2015)
Переглядів: 420 | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2019 Зробити безкоштовний сайт з uCoz