Меню сайту
Каталог новин
Мої файли [441]
Офіційні  сайти

 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради


Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса

Сайти методистів
 Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Сайти педагогів
 Сайт Катерини Аркуші учителя історії і правознавства Миколаївської гімназії №4 
 Сайт Олени Іртищевої учителя історії і правознавства Миколаївської ЗОШ №51 
 Блог Ганни Новицької, 
учителя української мови і літератури 
Миколаївського економічного ліцею № 2  Блог Андрія Курчина, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №35
 Блог Ірини Прокопенко, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №28

На допомогу
вчителям 
та учням 
 Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

Увага!Конкурс!
11.09.2015, 08:12

Чеська громадська організація Асоціація з міжнародних питань АМО (www.amo.cz) оголошує про проведення конкурсу шкільних проектів для вчителів історії і суспільних дисциплін «Повсякденне життя в СРСР у період 1980 – 1991 роках». Конкурс проводиться між реалізованими проектами «Oral history». 

Теми проектів пропонуються організаторами. На конкурс будуть прийматися проекти, усноісторичні інтерв’ю, які були реалізовані вперше і виконані за методикою «Oral history». Необхідна методична підтримка для реалізації проекту є на сайті www.ustnayaistoriya.info у розділі «Усна історія» і також у методичному посібнику «Жива історія. Метод усної історії в школі» http://www.ustnayaistoriya.info/wp-content/uploads/2015/08/oral-history_brochure_ukraine_book-web_21x21cm-1.pdf 

МЕТА КОНКУРСУ - вивчення новітньої історії з точки зору мультиперспективності. У ході проекту учні навчаться формулювати питання, робити інтерв’ю, аналізувати його, бачити поле для дискусій. Реалізація проекту допоможе усвідомити, що історію завжди хтось проживає, має інший досвід і згідно з цим досвідом він інтерпретує події. 

Шість кураторів кращих проектів, які будуть вибиратися журі, візьмуть участь в освітній поїздці до Чеської Республіки. Жюрі буде складатися із українських фахівців усної історії та організаторів. Витрати оплачує організатор, АМО. Під час поїздки учасники отримають можливість глибше познайомитися з вивченням новітньої історії в Чеській Республіці. ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ.Реєстрація шкіл та вчителів: до 30. 9. 2015. Подача проектів на конкурс: до 15. 11. 2015. 

Для реєстрації у проекті заповніть контактний формуляр на сайті www.ustnayaistoriya.info Pеєстрація починається 25. 08. 2015. 

ПИТАННЯ ПРОЕКТУ МАЮТЬ СТОСУВАТИСЯ НАСТУПНИХ ТЕМ:

1. ПОЛІТИЧНИЙ ДОСВІД У 80-Х І НА ПОЧАТКУ 90-Х РОКІВ (заангажованість (не) довіра режиму, дитячі, молодіжні та комуністичні організації, очікування, поява неформальних громадських об’єднань, політичних партій і рухів, серпневий путч 1991 року, проголошення незалежності України); 

2. СІМ’Я І ПОБУТ (як проводили вільний час (дозвілля), дачники, одяг, мода, засоби гігієни, харчування, економіка дефіциту (черги, блат), відносини у сім’ї); 

3. МОЛОДІЖНА СУБКУЛЬТУРА (андерґраундна музика, література, неформальні молодіжні об’єднання, хіппі, панки, рокери і тощо); 

4. ПОДОРОЖІ (туристичні поїздки, виїзди за кордон, загальна мобільність); 

5. РОБОТА (мотивація, проблема повної зайнятості, впровадження нових технологій, вплив особистого членства/ нечленства в Компартії і комсомолі для кар’єрного росту); 

6. ОСВІТА (вплив походження на можливість отримання освіти, роль вчителів у тоталітарному суспільстві/ демократичному суспільстві, шкільний набір (якими були засоби навчання), зросійщення України (зростання кількості російських шкіл у містах); 

7. РИТУАЛИ БУДЕННОГО ЖИТТЯ (збори, план, комуністичні суботники, щорічні паради, мітинги, свята, пам’ятні дати, вибори в радянському суспільстві, вибори на початку 1990-х); 

8. ЗМІ (ТV CРСР, телесеріали, поп-зірки, кіно, які книги читали, преса: популярні газети і журнали); 

9. ВАЖЛИВІ ФЕНОМЕНИ ПЕРІОДУ ( війна в Афганістані, Чорнобильска катастрофа, антиалкогольна компанія, гласність, олімпіада-80, обов’язкова служба в армії, рух «За мир», розкрадання майна із соціалістичної власності); 

10. РЕФЛЕКСІЯ «ВЕЛИКОЇ ІСТОРІЇ» (перебудова, репатріація кримських татар, дисидентський рух, Українська Гельсінська спілка, легалізація церкви, Народний Рух України, падіння СРСР); Під час роботи із інтерв’юйованим учні можуть доповнити свої роботи фотографіями сучасників, подій, про які йдеться у усноісторичному інтерв’ю або цікавими історичними документами (при публікації фотографій сучасника також необхідна його згода). Учасники можуть доповнити проекти, виходячи з особистого інтересу, але вищезазначені теми мають бути представлені комплексно. Один учитель може бути куратором кількох учнівських проектів.

РОБОТИ МАЮТЬ ПОДАВАТИСЯ У НАСТУПНИХ ФОРМАТАХ 

Аудіо: лише формат mp3 

Відео: лише формат avi 

Текст: лише формат doc 

ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ В КОНКУРСІ!

 

Категорія: Мої файли | Додав: larisamaiboroda
Переглядів: 527 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz