Шановні вчителі!
З нагоди всесвітнього тижня медіаграмотності, запрошуємо вас взяти участь у конкурсі «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»!
- проводить Український інститут медіа та комунікації за підтримки Коледжу Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA (Warsaw Euro-Atlantic Summer Academy).
Для того, щоб взяти участь у конкурсі, необхідно заповнити цю онлайн-форму до 18 листопада https://goo.gl/dkjXP1 та розповісти, який саме інструмент ви використовуєте, і пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку та формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність.
Під онлайн-інструментами ми розуміємо різні інтернет-сервіси, які дозволяють, наприклад, створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів, дозволяють працювати із великими даними, комунікувати, виявляти фейки, дбати про власну кібербезпеку + безліч ваших варіантів :)
П’ять кращих учасників одержать сертифікати, тематичні навчальні матеріали (книжки) та добірку професійних видань для педагогів від цифрового видавництва MCFR. Вчитель/ка, який/яка посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки Марії Жданової (викладачка курсу «Нові медіа» у Могилянській школі журналістики), яка приїздить у школу та разом з учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів. Кращі приклади уроків будуть адаптовані та опубліковані у міжнародному збірнику вправ з медіаграмотності «Медіанавігатор».
Конкурс організований для того, щоб зрозуміти, чи є зацікавлення в українських шкільних вчителів діджитал-практиками, які інструменти вже застосовуються і якими би хотіли навчитись. Це пілотний проект, на основі якого буде вибудувана стратегія щодо подальших ширших проектів. Тож беручи участь у конкурсі, ви долучаєтесь до спільноти, з якою ми далі будемо працювати.
За лінком ви можете знайти детальнішу інформацію щодо організаторів, партнерів та умов. https://www.facebook.com/events/165417917735745/
Будемо раді відповісти на будь-які питання!
Команда Українського інституту медіа та комунікації.
|