Організація навчання учнів закладів загальної середньої освіти з предметів суспільного циклу під час карантину
Шановні колеги, вітаю.
Час, що минув з дати оголошення карантину став для нас з Вами часом випробувань і викликів, особливо в питанні організації дистанційного навчання. Вже відомо, що карантин продовжено до 24 квітня 2020 року.
Тож на що слід звернути увагу насамперед:
- Проаналізувавши календарні плани, визначити теми, які можна ущільнити, які учні можуть вивчити самостійно, а які потребують детального пояснення – це допоможе Вам спланувати навчальну роботу, не перенавантажуючи дітей.
- Продовжити навчання учнів, відповідно до розкладу занять та технічних можливостей педагога та школярів, використовуючи технологію дистанційного навчання у таких формах:
- оприлюднювати завдання для самостійної роботи учнів на сайті закладу освіти, власних блогах та сайтах педагогів (можна у вайбергрупі для батьків та учнів) з відповідної теми предметів суспільного напрямку;
- надавати консультативну індивідуальну допомогу школярам через Skype, Viber, WhatsApp;
- розміщувати в мережі Internet (Google Диск) мультимедійні матеріали - презентації, відеоролики, які допоможуть у вивченні зазначеної теми;
- надати учням перелік інтернет –джерел, які сприятимуть легшому засвоєнню навчального матеріалу;
- для отримання зворотнього зв’язку пропонувати учням онлайнтестування, використовуючи онлайнсервіси для вчителя, (http://osvita.ua/school/method/technol/45747/);
- Після відновлення навчального процесу:
- завдання, виконані учнями самостійно, проаналізувати та оцінити;
- провести уроки узагальнення та систематизації знань з тем, вивчених за технологією дистанційного навчання.
Рекомендовані інтернет-джерела виставляються на сайті Кліо-Миколаїв в рубриках відповідних класів.
Від імені багатьох учителів історії висловлюю подяку нашим колегам Соколовій О.П., Іртищевій О.А., Гладуну В.В., Аркуші К.В., Гончаренко Н.В. - модераторам міського освітнього проекту «Використання хмарних сервісів в освітньому процесі» - знання та вміння, здобуті педагогами під час навчання, допомогли в організації дистанційної роботи з учнями, спонукали до подальшої самоосвітньої діяльності.
|