Меню сайту
Каталог новин
Мої файли [441]
Офіційні  сайти

 Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради


Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса

Сайти методистів
 Слово-диво сайт для вчителів української мови та літератури  Проект Поет духовної свободи  Нить Ариадны сайт для учителей русского языка и мировой литературы

Сайти педагогів
 Сайт Катерини Аркуші учителя історії і правознавства Миколаївської гімназії №4 
 Сайт Олени Іртищевої учителя історії і правознавства Миколаївської ЗОШ №51 
 Блог Ганни Новицької, 
учителя української мови і літератури 
Миколаївського економічного ліцею № 2  Блог Андрія Курчина, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №35
 Блог Ірини Прокопенко, 
учителя правознавства 
Миколаївської ЗОШ № №28

На допомогу
вчителям 
та учням 
 Форум педагогічних ідей УРОК  Журнал ВІДКРИТИЙ УРОК  Репозитарій навчального контенту  Шкільні підручники та посібники
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Мої файли

Школа керівників методичних об'єднань
27.03.2014, 01:05

 

Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується переходом від традиційної (знаннєвої) до інноваційної (особистісно-орієнтованої) парадигми, у центрі якої перебуває особистість учня. Саме його індивідуальне зростання стає показником якості освіти, а навчання розглядається як процес індивідуального зростання (індивідуальна траєкторія успіху). Нова освітня  парадигма (пануюча теорія, що покладена в основу вирішення теоретичних і практичних проблем)  спричинила запровадження низки нових підходів, серед яких провідними є  особистісно орієнтований, діяльнісний та компетентнісний підхід  до навчання.

Компетентнісний підхід – погляд на навчання історії в школі як на процес, спрямований на формування в учнів компетентностей. Реалізація компетентнісного підходу передбачає перш за все готовність педагога до його запровадження – тобто готовність до інноваційної діяльності. 25 березня 2014 р. відбулося засідання школи керівників шкільних методичних об’єднань «Запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі: практичні аспекти». Організатори ставили за мету поглибити знання педагогів щодо запровадження компетентнісного підходу до навчання історії в школі, стимулювати бажання професійного самовдосконалення та самоосвіти. В роботі семінару взяв участь Десятов Д.Л., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри суспільствознавчої освіти МОІППО виступ якого з проблеми«викликав жваве обговорення учасників. Досвід педагогів Максимейко З.П., вчителя – методиста ЗОШ №22, Заслуженого учителя України «Аксіологічні компетентності - основа формування власної системи моральних та духовних цінностей учнів», Варшавської М.Ю., вчителя-методиста Миколаївського юридичного ліцею «Методика формування картографічних умінь на уроках історії», Мизнікової В.С., вчителя-методиста ЗОШ №53 «Формування інформаційної компетентності школярів», Раєвської О.В., Відайко Г.В., Кизицької В.П., вчителів-методистів Миколаївської гімназії №2 «Хронологічні вміння як складник історичної компетентності», був представлений в роботі методичних практикумів.

Висловлюємо щиру подяку директору ЗОШ №19 Ільїну О.О., адміністрації та педагогічному колективу за гостинний прийом, допомогу в організації і проведенні заходу.

Матеріали семінару будуть розміщені в рубриці«Історія».

Шановні колеги!

Просимо Вас оцінити роботу семінару, заповнивши відповідну форму для опитування.

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: larisamaiboroda
Переглядів: 689 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2024 Зробити безкоштовний сайт з uCoz